Sura uppstötningar..

Jo vars.. Lagt mig i sängen och som ett brev på posten kommer sura uppstötningarna.. Fyy vad jag längtar tills kotten ligger här brevid mug och Malou och snoosar.. <3

Igår va en sån där yberjobbig dag när ja bara grät och grät.. Eller dagen va bra.. Det var kvällen som va jobbig.. Känner mig ensam, ingen att prata med.. Och saknar min Mio, gråter efter han varje dag.. Saknaden tar aldrig slut... Minskar inte heller :(
Staffan frågade mig vad de va igår och försökte taffligt och snurvlande förklara men han förstår ju inte så alkting vart bara jätte fel :(

Här kommer iaf två bilder från helgen. Malousan firar morfar 50år och sen Malou påväg hem till Faster och Martin. <3

Postat av: Vronkis

En känsla av ensamhet kan vara otroligt tung <3 Och saknaden av Mio vet jag inte hur jag ska kommentera. Mer än att jag förstår att inget är sig likt utan honom. Han hade verkligen personlighet och han charmade många <3
Men nu har kotten kommit :D Måste träffa den lilla snart. Kram till fina du!!!

2013-11-10 @ 18:09:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback