Snart 2 år <3

Ja herre gud, i morrn fyller min prinsessa 2 år.. Hur stort är inte det? Började sin resa för snart 2 år sen på 710gram. Ingen visste då hur det skulle gå för damen.. Skulle hon ens överleva? Skulle hon få bestående men? Vad skulle hon klara av?

Idag klarar hon av allt en två åring ska klara av typ. Hon lever livet, skrattar och bara mår fint.. <3

Idag va det special mödrarvården igen.. Och lillen i magen verkar må bra. Nu är dom mest rädda att jag ska bli jätte sjuk fort och dom är rädda att mitt hjärta ska bli dåligt, igen.
Jag mår bra nu, men värdena är inte helt ok och sist mådde jag bra tills jag höll på att stryka med. Nu ska jag inte gå något mer till min barnmorska utan special mödrarvården vill nu sköta all min kontakt varje vecka så vi kan kolla allt. Så det är skönt att veta att dom har full koll.. !! Dom tror lillen kan komma när som helst! HUAA, det är jag inte beredd på.



Här kommer lite bilder på damen från idag <3 Första bilden är på promenad med jumjum och Nellie, på andra bilden lagar hon mat i sitt kök och på tredje bilden äter hon vinbär direkt från buskarna <3























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback