Sjukling..

Ja och där kom förkylningen som ett brev på posten till lillan.. :( Men hon fick iaf vara frisk över sin födelsedag och hela helgens firande.. Och det glädjer mig verkligen för hennes helg vart verkligen den bästa.

På fredagmorgonen klev jag och älskling upp före henne och gjorde frukost, hissade en flagga och lade några paket på frukost brickan för henne. Sen gick vi och hundarna in till henne och sjung. Hon vaknade fooort och såg sig omkring och det första hon sa va "wooow wooow mamma, kolla Jejjje, kolla jejje" Lyckan va gjord för att jumjum va i sängen med henne. Sen smakade hon på mackorna innan hon började öppna paketen. Hela tiden satt hon förväntansfull och sa tyst "wow wow".
Staffan sjung och jag grät, meningen var att båda skulle sjunga men full i hormoner så grät jag bara.

Dagen fortsatte i Malous tecken och hon va glad och förväntansfull hela dagen. Öppnade paket så hon har ont i fingrarna och åt kakor och bullar så hon storkna.

Ska skriva mer om hennes dag men nu vill älskling att vi kollar film så fortsätter i morrn :)




















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback