Filmer från Mio's BPH..

I söndags gjorde Mio BPH.

Citerat från SKK's sida..
"Beteende och Personlinghets beskrivning Hund - BPH
Vill du veta mer om din hunds mentalitet? Sedan Maj 2012 finns svenska kennelklubbens nya officiella mentalbeskrivning BPH på flera håll i landet. Det är utformat för att passa alla hundar, oavsett ras. "
 
 
Mio är numera den enda Mastiffen i Sverige som gjort BPH så hans diagram går inte att jämföra med andra Mastiffer men jag är jätte nöjd med hans BPH och tyckte han redde ut sakerna bra själv. Om något skrämmde honom så redde han ändå ut situationen och övervinner sin rädsla och undersöker detta. Han va glad och social under "provet". Han självbelönade sig själv genom hela provet genom att sno alla koner som fanns och lekte med. Så fort han fick chansen snodde han en kon som en busig liten valp.. haha.. Han drog nästan omkull testledaren när en okänd person närmade sig med rock för att han skulle fram och hälsa. När testledaren tappade kopplet då drog han fram till personen i 200 knyck och började pussas med henne. =D
Ajja, här kommer lite filmer.. =D Tyvär har jag inte film på skottet då Staffan stod i motsol och det gick inte att filma. Och alla filmer är inte helt fullständiga men jag är glad för det jag har iaf.. Tacksam över att Staffan alltid är så snäll och följer med på mina upptåg med vovvarna och hjälper mig så allting är möjligt.. Tack!
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback