Lycklig.. =D

Jag är så otroligt lyckligt lottad.. Ja, jag vet inte hur tacksam man kan vara över det man har.. Men jag har en fästman som jag älskar obeskrivligt mycket.. Han älskar mig, är världens snällaste och låter mig hålla på med det jag brinner för.. Jag har tre underbara och friska hundar som förgyller mitt liv otroligt mycket.. Utan dom skulle jag inte vara mycket.. Dom får mig att skratta varje dag, dom får mig att le och bli varm.. Jag bär på något som är så älskat och väntat.. I November kommer lillen och det är verkligen en helt obeskrivlig känslan.. LYCKA, oro, kärlek.. <3

Jag har världens underbaraste familj.. Det är verkligen världens finaste familj.. Min lillasyster är den finaste som vandrat på den här jorden.. Hon är duktig och jag är världens stoltaste storasyster.. <3 Om 2 veckor tar hon studenten.. Min fina lillasyster.. <3


Postat av: lillasyster

åh jag blir helt rörd syster! Du är så vacker och min förebild! Du förtjänar all lycka i världen, och jag är så glad att jag har den relationen jag har med dig (och alla våra syskon), det är inte alla som har det så fint som vi, och att jag alltid vet vart jag har er betyder allra mest<3 JAG ÄLSKAR DIG!

2011-05-20 @ 14:38:17
Postat av: |-Sara-|

Grattis min fina vän <3

2011-05-21 @ 23:31:55
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback