Full vecka..

Ja jag har haft fullt upp i vecken så har inte riktigt hunnit skriva något ännu.. Jag har tränat med Nellie 4dagar, alltså dragit 4 dagar.. Och hon är riktigt pigg på det.. Hon drar sin egen vikt så jag e riktigt nöjd.. Dock ska jag nog köpa lite fler småkedjor att öka med i morgon.. För hon går alldeles för snabbt med sin egna vikt.. Och med hennes attityd nu så hoppas jag kunna tävla henne i sommar, till Sommar Kampen om inget kommer iväg för våran träning... Men jag ser possetivt på det här och ser en ljus framtid för Nellie.. =) Jumjum har fått dragit 2ggr i veckan.. Det skulle ha vart en gång till men va så trött så det vart bara 2.. Men bättre än ingenting iaf.. Eftersom han bara motionsdrar så är det okej för min del.. Han drar 50% av sin vikt.. Dock beror detta på att jag har blivit av med Kedjor så jag har inte tillräckligt till båda två.. =((

Sen så har jag vart på en kurs i veckan, som även håller på nästa vecka och veckan efter det osv.. Ja den kan bli 20 veckor lång.. haha..

Jag och staffan har myst massor, tagit hand om varann och verkligen vårdat våran relation.. <3 Vi har vart ut och ätit, kollat på film tillsammans, shoppat lite och bara njutit av varann.. Och det är underbart.. jag är så lycklig, världens lyckligaste.. Jag är så kär, lycklig och trygg.. Just nu leker verkligen livet.. !!

I fredags va vi hos min mamma och låtsaspappa och åt middag.. Dom bjöd på tre rätters middag som va otroligt god.. Först fick vitlöksbröd med ägg, räkor, rom och nån god röra till förrätt.. Skulle kunnat äta mig mätt på det.. haha.. Sen vart det hasselbackspotatis med pepparsås och fläskfile.. Riktigt smarrigt det med.. Och till efterätt fick vi jordgubbspaj.. Behöver jag säga att vi rullade från border ?? haha.. Det vart en jätte mysig kväll och jag ser fram emot att mysa snart igen.. <3

Nej nu ska jag mysa lite med mannan i mitt liv och mina tre juveler.. Sov så gott allihoppa..!!

Postat av: Nicole

Så flitiga ni är! kul att nelly drar oxkså, det visste jag inte =) En bild på det vill vi se =)

2011-01-31 @ 20:12:51
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/
Postat av: Nanna

Vad härligt det låter! Ni är värda att ha det alldeles underbart <3

2011-02-03 @ 17:48:09
Postat av: ♥ Sara

De behöver man göra

Vårda kärleken alltså

2011-02-06 @ 01:30:23
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 15:14:45
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 09:06:28
URL: http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback