Borta bra men hemma bäst...

Sådär, nu har jag vart hemma i några dagar och har tid att blogga.. Borta bra men hemma bäst stämmer ganska bra det.. haha..Har haft en sjuk hemlängtan dock är jag evigt tacksam att jag fick vara med i göteborg..

När jag kom hem fick jag 2 pressenter av min älskade fästman.. Han hade köpt en Peak tjocktröjja och ett par Peak mjukisbyxor.. Min älskade fina Staffan.. Jag vart jätte glad och kläderna satt jätte bra.. Han kan min gubbe.. =))
Sen så hade han fixat lite i sovrummet.. Man kanske skulle vara borta lite oftare och bli såhär bortskämd ?? haha...

När jag kom hem så tog vi det bara lugnt, kollade på film, mös och bara tog hand om varann.. Som jag längtat efter Staffan.. Och i fredags så kollade vi på film, käkade lite gott och mös igen.. haha.. I lördags fick Staffan nå infall att vi skulle till Barkaby Outlet och shoppa så vi for dit. Och sen dom byggt om E18 till Stockholm så år det riktigt fort, under timmen.. =) Vi hittade inte så mycket på Outleten. Eller jo ett spel inköptes.. Ett sällskapsspel som heter "Absolut överrens".. Riktigt roligt.. =) Sen så vart det IKEA och där inhandlades lite nya glas, en del till sängen, nån låda och lite annat små skit.. Men ack så nödvändigt.. haha.. På lördagkvällen åkte vi till Isa och Kim och käkade Tacos och spelade Absolut överrens.. En mycket trevlig och rolig kväll må jag säga.. Tackar för det.. =))

Annars har jag bara pulat lite här hemma.. Städat, motionerat hundarna, lek med hundarna, klippt klor som inte blivit rörda när jag va i Göteborg (ack så långa dom va suck) och annat vardagspyssel.. Nej nu ska jag snart borsta tänderna och sedan blir det sängen.. Ska upp i tid i morgon och ner på stan på ett möte.. Sedan hem och träna hundarna.. Tänkte att Nellie och Jummie ska få dra lite och sen köra lite Lydnad med Mio...

Kram och godatt på er alla..!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback