Träning med gymboll..

Idag har vart en relativt slappdag för mig.. Först va jag och lyssnade på ett företag som pratade om deras företag, vad dom söker för anställda och vad man gör hos dom typ.. Sen kom Staffan och hämtade mig och vi for iväg och köpte hundmat..

Sen har jag mest slappat hemma..  Har vart ute på en längre promenad med hundarna.. Mio fick vara lös och leka, sniffa och bara vara hund.. Jumjum fick gå kopplad med mig och Nellie sprang lös dock med klövjeväskan på.. Så idag är det inge drag eller lydnad..

Sen nu ikväll har hundarna fått tränat med en gymboll.. Och alla tre älskar det.. =D Började med Mio som dock är för stor och jag hyser inge större hopp om att hitta en tillräckligt stor gymboll åt honom.. Så han får träna som vi gör nu.. Och det ger väl lite träning iaf.. Han gillade det och va inte alls rädd för att gå upp på bollen.. Och det va första gången han provade så jag är riktigt nöjd över min lilla prins..

Jumjum och Nellie gick det bra för bollen.. Lite ivriga bara när jag hade skinka som godis.. haha.. Dom har jag hållt på med gymbollen förut men det är nog säkert ett år sen så det va länge sen och jag kan inte bli mer nöjd över hur duktiga alla tre va idag.. =)

Nellie ute med sin klövjeväska..

Postat av: Lotta

Haha, Tarox är precis som Nellie x) sådär ivrig. Dom var jätteduktiga allihopa iaf!! Blev sugen på att testa själv :D



Kramar!

2011-02-17 @ 20:58:33
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Lenita

såg roligt ut!undrar om jag kan lära mina vovvar det =)

2011-02-17 @ 22:07:46
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: Therese

Va duktiga =) Jag hade kunnat gett mycket för att få se lillis gör det där =) När jag ser er så saknar jag livet med hund så mycket. Är så stolt över er =)

2011-02-19 @ 09:02:05
URL: http://pysselrum.bloggplatsen.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback