Söndag..

Då va det söndag idag igen.. Har vart många knop här idag.. Jag och staffan va ut och lekte med hundarna så dom iaf fick göra av med lite energi.. Sen fick dom ben att tugga på.. Och så har vi börja köpa STOOORA ben till Mio eftersom vanliga ben går åt som smör i solsken.. Men han vill absolut inte ha dom stora benen.. Han lämnar benet och lägger sig i bädden och bara blänger på oss.. Och jumjum är kräsen och skulle inte äta någe annat än det han får så han vill inte heller ha dom där jätte benen.. Så Nellie som är minst i flocken vart överlycklig över att få ett ben hon knappt rår på.. Men hon kämpade fint med benet och hon åt upp hela.. Mammas duktiga lilla flicka.. <3

Sen har vi tränat platsläggningen idag.. Och har börjat avancera lite mer för Mio nu.. Numera får han ligga med huvudet i golvet ett tag innan han får klick eller belöning.. Och sen har jag ju lagt till komando nu och han är jätte duktig.. När jag säger plats lägger han sig och sedan fort ned med hakan i golvet.. Dom andra två har inte gjort så mycket idag... Ska nog ut och dra med Nellie om jag orkar sen.. Annars får det bli en slappardag för jummie och Nellie..

Här kommer lite bilder, Nellies skendräktighet har försvunnit dock har hon liiiite tuttisar kvar som framförallt visar sig när hon sitter ihoppvikt typ.. haha.. Som en säck potatis..

Min finaste prins.. <3


Min lillprins.. <3 (såklart en leksak med haha)


KÄRLEK !! Mios tass i min hand.. <3


Min Prinsessa.. <3 Världens snällaste och goaste hund<3



Postat av: Hanna

Dom är så duktiga på denna "plats" träning!

Satt och kollade filmerna från det=).

Jätte fina bilder på sötnosarna!

Saknar er!

Puss

2011-02-21 @ 22:35:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback