Måndag..

Jag har inte hunnit uppdatera på 2 dagar nu så nu börjar det bli dax.. Eller vad säger ni ?? Idag har jag jobbat och som vanligt va det en jätte bra dag.. Mycket att göra, och det gillar jag... =) Dagen har gått fort och jag har haft trevligt.. Fick jobbarbyxor idag.. Riktigt snygga.. haha.. När jag kom hem tog jag en prommis med hundarna.. Dock bara en kortare så alla fick kissa och bajja.. Sen vart det hem och laga mat och ge hundarna mat.. Och nu kom jag precis in från en långpromenad med alla tre.. Otroligt skönt att vara ute och gå och bara lufta huvudet lite grann.. Nellie fick ha klövjeväskan på sig, Mio gick lös hela promenaden och gjorde mig RIKTIGT stolt.. Han va kanske 5 meter framför mig som vanligt (han strossar runt som tjuren ferdinand) och helt plötsligt ser jag 2 hundar ca 4-5 meter ifrån Mio (dumt av mig att inte sett det innan jag vet men jag hade tankarna på helt andra ställen).. Så jag sa Mio's namn en gång och genast kollade han på mig, och då kallade jag in honom och han bara vänder på klacken och kommer till mig.. Gissa om jag vart stolt, Glad, och imponerad av min stora mastiff pojke.. <3 Nu har all våran träning på att hans namn ALLTID betyder att jag vill ha kontakt.. Oavsett vad.. Och i normala fall så kopplar jag alltid upp hundarna vid möten, jag ser till att alltid ligga ett steg före dom så jag ser hunden innan.. Men iallafall, när Mio kom tillbaka till mig så vart det såklart godis, pussar och beröm.. !!

Nej nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig så jag orkar upp till jobbet i morgon och så jag hinner med hundarna innan jobbet.. Kram på er alla!!

Nellie och Mio myser efter en hätligt promenad..

Postat av: ♥ Sara

Duktiga grabben

2011-03-01 @ 12:02:54
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Haanna

Vad duktig mio är!! Nu har inte vi pratat på några dagar, har inte haft tid att ringa men gör det ikväll gumman pusss

2011-03-02 @ 08:31:07
Postat av: Vronkis

Duktiga Mio! :) Sitter och kollar på hans huvud och tycker att det har växt sen jag träffade honom sist. Nu är det dags att ses snart tycker jag. :) Ha det så bra i helgen!!

2011-03-04 @ 12:23:22
Postat av: Nanna

Åh, vad han är duktig finaste Mio! <3

Nu är det vår och snart så kommer alla mina kurser bli på distans, då kommer vi neråt och hälsar på <3

Massa kramar!

2011-03-22 @ 14:01:18
Postat av: Lenita

du starat inlägget med att du inte bloggat på två dagar, och nu har du inte bloggat på snart två månader:P

2011-04-14 @ 20:59:01
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback