Lördag kväll..

Ja happ då så va lördagen slut.. Helgen går så himla fort.. Snart är det måndag och då börjar min praktik.. Ska bli himla kul och jag ser verkligen fram emot det.. Få jobba, få göra nått och känna sig behövd.. Det här kan inte bli annat än bra.. Har bestämt mig för att det här ska bli ett bra år.. Mycket hundträning iår, få jobb, ta hand om mina vänner och njuta.. Och inget ska få förstöra mitt år. Sådeså..!!

Igår va jag ute på en tyngre drag weight runda med Nellie...  Hon fick dra 30kg och gjorde det med glans.. Inge problem alls.. Lite jobbigt för henne när det vart djupsnö.. Men hon kämpade på bra och visade stark vilja och engagemang.. Min lilla snosa.. <3 Mio va med och fick gå lös och leka när Nellie tränade.. Sen när Nellie dragit klart bytte jag pojk och jumjum fick följa med på en nedvarvningsrunda... Sen vart det hem och stretscha Nellie och sen fick hon mat.. Och det e helt klart de Nellie jobbar för. Hon vet att efter hon dragit får hon ett gott mål med torrisar, färskfoder och blogpulver.. Man behöver bara komma innanför dörren  så börjar hon dreggla.. haha..

Idag har min älskade Bodil och hennes karl Mattias vart här.. Och det är alltid trevligt.. Vart en massa hundprat som vanligt.. <3

Nej nu ska jag gosa lite med min tvåbening innan det e dax att krama om kudden..  Kram på er allihoppa.. <3

Några gammla bilder på Nellie när hon drar..














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback