Fredag..

Då va det äntligen fredag.. Sitter hemma i soffan och myser med hundarna.. <3 Har inte blivit mycket kvalitetstid med hundarna nu när jag jobbat.. Har vart lite trött, det är ju en omställning från att gå hemma och släpa fötterna till att jobba hårt, stå och gå hela dagarna och lyfta hela dagarna.. Ja, jag jobbar med hela kroppen och hela dagen.. Och jag trivs som fisken i vattnet, vill verkligen ha ett jobb där jag får röra mig och göra av med lite energi.. Och det är så skönt på kvällen när man e rikigt trött och lägger sig och somnar direkt.. Och sen sover jag så skönt när jag jobbat.. Att gå upp tidigt har inte heller vart något problem, jag har vart uppe före fem för att hinna sminka mig, fixa håret och ta en långpromenad med hundarna innan jobbet.. Sen ska ju hundarna ha mat, ska byta vatten i alla vattenskålar ( 10 Liter vatten) och så ska jag hinna koppla av med hundarna innan jag åker så dom inte är uppe i varv utan är lugna och harmoniska och somnar när jag åkt..

Ikväll är Staffan med ett gäng kompisar och spelar X-Box så jag och hundarna är ensamma hemma och myser.. Vi har käkat lite chips (läs jag haha), myst och vart ute och gått.. Och i morgon ska jag iväg och gratta finaste Veronica som fyller 30 idag.. Vi ska Bowla och äta god mat med trevliga vänner.. Ska bli kul.. =)

Jumjum mår bra och vi märker ingenting att han skulle ha nå ont efter operationen. Han äter och dricker bra, har inte spytt något och han tar snällt sin medicin.. Mer medgörlig hund kan vi nog inte få just nu.. Han sover givetsvis mellan mig och Staffan nu när han e lite "sjuk" så vi har koll på honom ifall någonting skulle hända..

Mio är VÄRLDENS DRYGASTE just nu.. Grannhunden höglöper så Mio har matvägrat, han piper på nätterna och är allmänt dryg på promenaderna.. DumDumma hund.. haha.. Där emellan är han snäll och söt.. Nellie är lilla sjuksyster här och ska se till att jumjum har det bra.. Sötflickan.. <3

Nellie och Jumjum myser framför tv:n ikväll.. <3


Ett gäng trötta tassar.. <3

Postat av: Hanna

Är så glad för att du trivs med jobbet Madde, det är inte ofta man får ett sånt intryck på en gång så det är verkligen bra!

Sötvovvar!!!

Jätte söt bild på tassarna!

Kul att du ska iväg ikväll och göra lite annat, men tråkigt att du inte kunde komma hit =).

Men hoppas vi ses snart.

Puss på er

2011-02-26 @ 16:39:59
Postat av: Emiam

Skitsnygg header! Verkligen fina hundar ;)

Dina, va? :)

2011-02-26 @ 17:04:02
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: EllenOtendal

fin header! :)

du får gärna kolla in min blogg och säga vad du tycker om mina senaste inköp :) Kram!

2011-02-26 @ 17:28:30
URL: http://ellenotendal.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Sött :)

2011-02-26 @ 17:33:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: SaraWhitmore

Hejhej! fin blogg du har och hur söta kan hundar bli??!! titta in min bilder på min hund och en annan som vi träffade på stranden!!

2011-02-26 @ 17:38:51
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Annica

hundar är som barn. ;)

2011-02-26 @ 17:46:36
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-02-26 @ 17:48:46
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback