Torsdag

Idag har det vart en ganska slapp dag.. Mest lufsat omkring hemma och njutit av ensamheten tror jag.. haha..
På eftermiddagen/kvällen for jag till min kära Pappa som fyllde år idag. GRATTIS.. Vi bjöds på fika och en massa tjatter, trevligt värre va det.. Dock saknades min lillasyster.. Men det är inte lätt att komma när hon bor 70 mil ifrån oss.. Ikväll har jag städat lite här hemma, pratat med lite goda vänner och bara fortsatt att slappa..

Så egentligen finns det inte så mycket att skriva om, så jag bjuder på en otroligt härlig film.. Kräsmagade ska nog inte titta, filmen är på Mio som får en ferraribil.. Och dreggler öser ned, så ni som inte tål dreggel ska absolut inte kolla.. Staffan tyckte jag va jätte knäpp som satt och retade mio för att få det på film.. Men han är söt när han drgglar.. haha.. Filmen är åt fel håll, men jag vet då inte hur man ändrar det så ni får stå ut..



Postat av: Suzzie

Hihi, kul å se att det inte bara är jag som brukar reta våran mastiff, haha! Söting-Mio <3



Saknar er!! KRAMAR

2010-09-10 @ 12:57:34
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh fyfan vilken dregge-Pelle! xD Jag som tycker Tarox's små salivdroppar i mungipan är äckliga :D



Kramar!

2010-09-11 @ 00:23:38
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback