Tisdag

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. =S
Ligger och tittar på min underbara jumjum.. Min prins, mitt allt.. Ja, det går verkligen inte att beskriva med ord vad jag känner för denna hund.. Han är inte bara en hund för mig, han är min drivkraft.. Motivationen till att orka mig igenom allting tråkigt, glädjen i mitt liv.. Ja, Jumjum är en speciell hund.. Som jag älskar så otroligt mycket.. Min fina randinga tiger.. <3
Jag minns dagen jumjum föddes som igår, jag minns dagen han äntligen fick komma hem, första gången han lyfte på benet. Ja det finns så mycket minnen.. Både glada och tråkiga.. Mest glada iof..

Och Lilla Nellie som ligger här brevid och snarkar.. Min lilla prinsessa.. Flickan som ger mig gråa hårstrån, min prinsessa.. Hon är utan att blinka den lättaste och kär vänligaste hund jag någonsin träffat.. Alltid glad, mammas flicka ut i klospetsarna.. Hon är hunden med stort H.. Ja käleken går verkligen inte att beskriva med ord.. Hon är den sötaste, snällaste, finaste, lataste, mysigaste Amstaff jag någonsin träffat.. Älskar min lilla prinsessa 4 varv runt jorden och tillbaka.. Älskar hennes knorrande, ja hon låter precis som en liten gris.. Hon knorrar när hon vill ha mat, hon knorrar när hon vill mysa, hon knorrar när hon äter.. Hon knorrar sig helt enkelt genom livet..

Och så Mio, mammas "lilla" biogas.. Den gladaste clownen.. Min stora luffs... Han är otrolig.. Trodde aldrig att jag någonsin skulle äga en sån här stor hund, men nu med den största luffsen i området så kan jag säga att han har lika mycket kärlek som kilon.. Älskar min stora gosiga kille som ibland tror att han är en liten vavva eller jack russel.. Tänk när han ligger sig platt på mig, eller ska sitta i knät.. Kan man annat än älska våran fina Mastiff pojke?? 

Ja, ALL kärlek till mina hundar.. Ni gör dagen värd att leva, natten värld att sova..  


Postat av: lillasyster

åh jag fick tårar i ögonen när jag läste! du har utan tvekan de bästa hundarna i världen. Finna inga med lika mycket personlighet som dom. "mosters bäbisar"! Jag älskar dig syster, och jag älskar de små liven<3

2010-09-08 @ 11:43:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback