Tisdag, slappdag

Idag har jag jobbat hårt på att "göra absolut ingenting".. Och det har inte funkat så bra.. På dagen tog jag och Mio en långpromenad och lekte med bollen.. Bara njöt av lite ensamtid tillsammans.. Vi lekte, hade sönder bollen som vi fick lov att begrava i närmsta papperskorg, fortsatte att leka med lite pinnar i skogen och sen bar det hemmåt.. Väl hemma somnade Mio snabbt och jag gick ut med mina andra två juveler.. Men dom fick ingen långpromenad den här gången..

Ikväll har jag vart i städtagen.. Städat, pratat telefon och donat lite med hundarna.. Klippt klorna på allihoppa och sånt där som hör till att ha en hundvardag..

Kram och godnatt på er alla söta.. =)


Postat av: Malin

2010-10-05 @ 08:09:15
Postat av: Malin



Hej!



Nu hittade jag din blogg med! Fina bilder du tar på dina hundar...måste fixa en bättre kamera själv iaf till valpen kommer, men iofs......det är ju jul snart....hahaha! Ha det gott...kram

2010-10-05 @ 08:12:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback