Söndag

I helgen har jag haft fullt upp.. Har assisterat som barnmorska på en hundförlossning.. Min vänninas hund fick valpar och det va otroligt att vara med.. =) Det vart 10 st fina och friska valpar.. Mamman och valparna mår toppen.. Så staffan har vart hemma och tagit hand om hundarna.. Hundarna vart jätte glada när jag äntligen kom hem.. Mio har vart jätte mammig idag, han har setat som en igel på mig.. När jag badade så satt han brevid badkaret och hade huvudet på mitt bröst, bara mös.. SÅ han är ju inte det minsta lilla rädd för badkaret, tvärtom.. Han hoppar gärna i och badar..

Ikväll hade vi en jätte bra WP träning.. Det va tungt för hundarna men alla fixade det med bravur.. =) Nellie utvecklas och kommer nog bli jätte duktig om vi fortsätter att träna såhär.. Min duktiga lilla tjej.. <3

Vet inte varför men vill alltid lägga upp en bild eller film när jag bloggar, och här kommer en gammal film, men ack så söt på lilla Mio.. Han va endast 10 veckor på filmen och det är när vi va uppe i Åre.. Det va -30 ute , så när Staffan och övriga sällskapet åkte skidor satt Mio så fint i sin alldeles egna pulka inlindad i täcke, med en tjock fäll och i botten va det ett sitter/ligg underlägg och så hade han täckoverall på sig... Allt för att lillen inte skulle frysa...


Postat av: Paula

Det är roligt med bild/film i varje inlägg.. jag är för lat för det, men vill verkligen ha det som standard.. nåväl, det kanske kommer en tid då man orkar det med ;)

Det är redan mycket bättre med DD, så det går ju åt rätt håll iaf! Och hittills har magen klarat antibiotikan bra! puh

Kram

2010-09-06 @ 12:40:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback