Onsdag...

Idag har det vart en relativt effektiv dag.. PÅ dagen så tvättade vi alla sängkläder, täcken, överdragsmadrassen.. Ja allt som hör till sängen helt enkelt.. Sen kom Staffan hem från jobbet och vi åt lite mat, hundarna smakade lite och enligt dom va maten väl godkänd.. =) Sen vart det massa bus, Staffan och Mio lekte med kamptrossen och sen kom Nellie och va med och lekte, det hela slutade med att Staffan inte fick vara med och leka längre...

Sen tog jag en lite skogspromenad med bara Mio för att leka lite, kastade lite pinne och mös bara han och jag.. Han är så duktig, kommer direkt när jag ropar och struntar i andra hundar och människor.. Kommer lite bilder från skogen, dock bara mobilbilder.. Ska ta med mig kameran ut i morgon, den var urladdad nu ju.. =((

Sen på eftermiddagen åkte och vi och letade födelsedags pressent till min far som fyller år i morgon.. Staffan hittade den ultimata pressenten, vet dock inte om jag håller med.. Men det blev det iaf.. Sen kollade vi efter en skänk/byrå till köket men hittade inget jag gillade.. SUCK.. Har nån jag gillar på Ikea.. Så det blir nog den sen när pengarna kommer tror jag...









Ja det va iaf lite kassa bilder på stora luffsen..

Kram på er alla söta... !


Postat av: Hanna

Va stor och vacker han är lille Mio!

Han har växt på sig en hel del sen han var här =).

Saknar er!!!!!

vad bra att maten blev bra!

Pussar från oss

2010-09-08 @ 22:59:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback