Måndag

Jahapp, då va snart måndagen slut, tack och lov.. Man blir nästan hotad på telefon för att folk e så arga över valet.. Och vad tycker jag då?? Ja jag e ju inte så insatt så det är väl helt okej för min del.. Både att Moderaterna vann och att SD gick in i rikstan.. Jag tycker moderaterna har några bra frågor, precis som jag tycker Social Demokraterna och Miljöpartiet har några bra frågor. Med andra ord så har jag inget part som jag brinner för, utan det finns lite bra här och var.. Nog om valet nu.. =)

2 Nätter i rad har min älskade, fina och söta Mastiff hållt på att ta död på mig.. Och jag skojjar verkligen inte. HUA.. Första natten låg han och sov som bäst när han började drömma, han sprang och sprang i drömmen och tillslut så skakar han om hela sängen (det gör han iof varje natt när han drömmet), men så råkar han välta ett kompostgaller och vaknar av det, livrädd for han upp i sängen. Där står 70 kg mastiff rakt över ansiktet på mig.. Gissa om det gjorde ont när han landade på ansiktet. Och staffan har mage att klaga för att Mio trampade han på armen.. Och i morse så knackade det på dörre, det va hantverkarna i lägenheten ovanför som skulle borra i taket, och dom sa nått om att det va lite svårt att veta hur mkt man skulle borra så vi skulle inte vara i badrummet för taket kunde börja rasa.. JAHA, trevligt.. haha.. Men vi lägger oss till ro igen efter det, och när dom sätter igång och borrar i vårat tak/grannens golv blir han livrädd, och det är precis samma sak som i förrigår, han landar rakt över ansiktet på mig och trampar på staffans arm.. Stackars lilla Mastiff.. haha..

Nej nu blir det godnatt.. Kram på er alla söta.. =)


Postat av: lillasyster

du är så smart kära syster! Alla får tycka som de vill, för i slutändan är vi alla bara människor ändå!

2010-09-21 @ 22:18:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback