Bilder, onsdag

Hej hej alla söta läsare...
Har inte orkat skriva på ett tag nu, men här kommer en lite men snabb uppdatering iaf.. Jag mår bara fint, hundarna är på topp så det är synd att klaga.. =) Ligger och kollar på efterlyft nu, och ska snart kolla på Kungarna av Tylösand.. Ja, en serie som ger dig både ett och ett annat skratt, ibland mår man illa men ändå ska jag se på det.. Ja jag vet, jag är konstig.. haha.. Dom senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt, gått långpromenader med hundarna och plockat lite här hemma typ..













En liten bildserie hur Mio råkar snubbla över jumjum i farten..




Notera att jumjum ligger under Mio, hans tass sticker ut vid frambenet.. haha

Både Mio och jumjum vart lika chockade.. haha..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback