slapp dag

Va först på min kurs som jag går.. På lunchen cyklade jag hem till hundarna, tog en promenad och mös lite.. Sen fixade jag lunch.. Men korv kan inte ha vart bra för jag fick magknip av den.. =( Så jag vart hemma och sov hela eftermiddagen, vaknade inte förrns vid 17.30 tiden.. Tack för att husse finns och tar ut hundarna så matte får sova.. Men när jag vaknade var han borta, ute och golfade med några golfkompisar..

Nu ligger hundarna och är riktigt nöjda, dom har nämligen vart i rastgården och röjjt eftersom jag sov bort hela eftermiddagen.. I morgon eftermiddag är det kurs igen, dock bara 3 timmar, och då är husse hemma med mina guldklimpar...

Slänger in lite äldre bilder i brist på saker att skriva....

Den här bilden speglar verkligen Mio, ALLTID glad och smått galen.. =)


Och så kan han ju vara världns sötaste när han vill.. =)


Och jumjum i sitt rätta jag, snabb och smidig som en gasell..


Och Nellie gumman, snällaste hunden jag någonsin mött, min alldeles egna prinsessa.. <3







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback