Onsdag och besök..

Idag hade jag sista dagen på kursen som jag gått, en kurs som Arbetsförmdligen hade fixat.. Så nu ska jag tydligen vara profffs på att skriva CV och personligt brev.. Vi får väl se ifall jag får nått jobb.. =) Innan kursen så va jag och hundarna ute och gick i en timme.. Först fick Mio vara till rastgården och leka med en Amstaff blandning och en Dobermann.. Dom hade jätte kul.. Men det vart bara en snabbis eftersom dom andra hundarna hemma vill ju oxå ut och röra på sig.. =) Efter kursen så kom Nanna och Tyra och hälsade på.. Stackars Tyra har legat på sjukhuset i några dagar nu pga av att hon  inte kunde andas utan syrgas.. Stackaren.. Men idag är hon bättre och fick åka hem.. Här kommer några bilder från när vi va ut till lekparken och lekte.. Mio var med. Och det va tråkigt när Tyra lekte med andra saker.. Men när Tyra bjöd Mio på en lövbakelse så vart det genst mycket roligare tyckte Mio.. =)

Tyra och jag vispar grädde till kladdkakan som Nanna köpte med sig.. =)


Grädde är riktigt gott tyckte Tyra..


Tyra har plåster efter några dagar på sjukhuset..


Gungar i lekparken.. =)















Mio får ett löv som vi ska låtsas är en kaka..


En Kaka säger mio, tusen tack vad du är snäll.. =)


Kakan va riktigt god om ni frågar Mio.. =)


Postat av: Nanna

Åh, vilka fina bilder! :)

Tusen tack för att vi fick komma och hälsa på er, ni bor såå fint! KRAM!

2010-06-19 @ 12:23:47
URL: http://lyckanollsexnollatta.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback