Lördag

Efter morgonpromenaden med hundarna idag så tog jag jumjum och hans frukost och gick ut och tränade lite.. Det vart lite linförighet, som gick klockrent... Sen vart det lite ställande under gång och lägganden... Min duktiga kille.. <3 Efter det så väckte vi husse och åkte till djurmagasinet och köpte en apportbock.. Min förra råkade bli förstörd ute i regnet.. DUMMA mig...!!!

Provade apporten med Mio.. Han gillar det skarp, ska ta kort i morgon så får ni se min duktiga valp...=) Nej nu ska jag sova, skulle bara skriva lite snabbt.. Kram på er alla söta..


Postat av: Anonym

åh vilka underbara bilder du har på din sida. har setat jätte länge o kollat runt!

/Johanna (var på hundträffen med en ridgeback idag)

2010-06-15 @ 21:14:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback