Torsdag

Japp, då va det snart helg igen.. Skönt ?? Nja jag har ju helg hela veckan.. haha... Funderar massor ifall ja ska börja plugga nu.. Och då vill jag plugga psykologi och nå mer men vet inte vad.. haha... Hundarna mår bara bra.. Ligger lite lågt med utomhus träningen nu när det har vart så himmla kallt.. Men nu har vi dragit igång lite försiktigt.. =) Lilleman (mio) kör vi klickern med.. Håller på att lär in lilleman att stå.. Det går sådär.. haha.. Att stå still är ju skit tråkigt om man frågar Mio... Jumjum har vi mest kört tävlings lydnad med och Nellie lika så...

I måndags så var vi och vaccinerade Mio.. Det gick jätte bra och han märkte inte ens att han fick sprutan.. Sen va det någon Jackrussel hane där.. Men med lite godis och prat så brydde sig inte han om den vovven.. =) Och vågen stannade på 16,7 i måndags.. =)

Slänger in lite bilder på Mio som växer så det knakar..









Och så våran lilla prinsessa Nellie.. =)



Postat av: Lotta

Gud så fina vovvar du har :D Mio ser ju bara för gó ut :D



Kramar

2010-01-14 @ 22:58:09
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Sara

helt underbara bilder

2010-01-15 @ 10:23:01
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: David

vad söt mio är :)

2010-01-16 @ 17:23:27
URL: http://davidlofstrom.blogg.se/
Postat av: Lenita

Håller med föregående, fina bilder=) jag börjar plugga psykologi på måndag=) det är ju en heltids kurs, så manhinnerinte mycket mer :P fast jag ska läsa grundkurs i ekonomistyrning oxå =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback