tillbaka

sådär alla kära läsare.. Nu är jag ÄNTLIGEN tillbaka.. Ja till bloggen iaf.. =) Jag har vart i Åre en vecka och sälen en vecka.. Så nästan 2 veckors semster... Och det har vart underbart.. =) I åre bodde jag, staffan och hundarna hos en vänn i deras stuga.. Och det va skit mysigt... Vi hade vårt egna rum.. =) Barnen och killarn åkte på dagarna och jag och M va i backen och tittade på dom som åkte, sen shoppade vi lite.. På kvällarna så myste vi i stugan, lagade mat och spelade spel.. De måste vi göra om.. =) Sen i sälen bodde vi i våra egna stuga och umgicks med M och hennes familj på dagarna och vissa kvällar.. Det här var en välbehövd semster som vi måste göra om nästa år.. Dock ska jag åka då, och då kan ju mio vara i stugan.. =) Skriver mera sen.. =) Kram på er alla..


Postat av: Veronica

Välkommen hem! Kul att du är hemma igen. Har längtat efter dig :)

2010-01-11 @ 10:48:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback