Måndag

Ny dag, nya tag... I helgen så har vi inte gjort så jätte mkt.. I fredags så låg ja och staffan och kollade på film så det vart en rätt tidig kväll, och i lördags kom Isa och Kim.. Vi käkadetacos och hade det jätte trevligt.. Kim och Staffan spelade -box ända till 05.30 på söndags morgonen... Jag och Isa gick och la oss vid 12 tiden och kollade på "gohst ship" eller hur det nu stavas.. =)

I söndags så gick jag upp ganska tidigt med Mio, sen diskade jag och fixade iordning lite efter lördagen.. Sen for vi mot WP träning.. Träningen igår va jätte bra och jumjum gjorde en riktigt bra träning....

Sen på kvällen klickertränade jag alla tre hundar, självklart en åt gången.. Började med Mio som ska lära sig stå, och det går jätte bra nu.. Sen klickade vi sitt, men det sitter i benmärgen på han nu... =) Sen klickade jag jumjum, han skulle sitta fint, cirkla runt mig och sen lydnads ettan.. Och sist men inte minst så klickade jag Nellie.. Henne körde jag oxå sitt fint med, sen lydnads ettan.. Och sen försökte jag få henne att skälla med det e så omöjligt.. haha..

Idag blir det en lugn dag, ska städa lite..!! Kram på er alla söta..



Postat av: Jennie

Skulle vara kul om vi kunde träna med varandra nån gång. Så kan du ge mej tips :P Haha... Vill ju tävla lydnad med Rocky också! :)

Kramar

2010-01-18 @ 20:08:43
URL: http://www.chiltanasfancyrocker.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback