måndag kväll

Sådär, då har dagen gått och nu ligger jag med gott samvete och kollar på Navy... Mio har vart med till Veronica idag och har fått stå träning och lekt i massor med Berry... Dom har kul killarna.. Sen spelade ja, Veronica och Monima Yatzy.. Jätte kul, då fick pojkarna bus lägga sig ned och sova lite... När jag kom hem igen så tog jag en lite längre promenad med jumjum och Nellie.. Jumjum fick dra lite och Nellie sprang lös och lekte..! Så idag har alla hundarna fått sin beskära del av mamma Madde, och jag har fått min dos Veronica så alla är glada och nöjda.. =) I morgon blir det nog till att storstäda lite här hemma... Sen får vi se om jag åker in till Veronica när staffan tränar.. Hon flyttar ju snart och det e alltid trevligare att packa med någon istället för själv.. =)

Nu ska jag ta och sova.. Kram på er alla söta..!


Postat av: Veronica

Tack för hjälpen både i Mån och idag. Jätte kul att du kom :) Lilla Berry är jätte trött efter dagens bravader och bara sover. Stackarn! Det var roligt att spela med dig, och du jag fuskade inte ;)

Kram

2010-01-19 @ 21:14:45
Postat av: Jennie

Hejsan! Här kommer min nya bloggadress: www.fancyrocker.blogg.se

Kommer lägga ner hemsidan inom kort!

2010-01-24 @ 13:57:47
URL: http://fancyrocker.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej, har de grundkurs i Sala? Vi ska på en inoff i Borlänge den 30:e Januari :)

Spännande! Är det en officiell utställning? :)

2010-01-25 @ 13:46:47
URL: http://fancyrocker.blogg.se/
Postat av: Catarina Hernander

Hej Madde! Vad Du är snäll!!Tack för hjälpen med anmälningsblanketten, fick den idag! Den går med posten i morgon, så det hinns.Vi ses där, då!!Vad snygg han är, Mio! Tack för kortet. Kramis Catarina

2010-01-25 @ 20:27:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback