Torsdag

Ja ha, vad ska man skriva idag då.. ?? Igår vart det en DW runda med jumjum och Nellie sprang lös och lekte.. Vi gick en runda sen tog jag av jumjum selen så fick även han springa lös i skogen och leka.. Och på hemvägen fick han dra igen... Mycket uppskattad runda av min lille kille.. =) Sen vart det hem, vara ned och strescha...

Va på städparty hemma hos mor min igår... Alltså som ljus eller tuperwear party fast med städ saker.. Mopp, funsterputsare, microfiber dukar och sånt.. Hela deras koncept va att hemmet skulle vara helt kemikalie fritt.. Hittils kunde man ha ett 90% kemikalie fritt hem, endast tvättmaskin och diskmaskin dom inte kommit på nått bra till.. Men det va iaf bra produkter.. Jag gillade dom, dock hade jag inte råd just nu så ja får köpa lite produkter senare...

Idag har det inte hänt så mycket.. Vi har mest tagit det lugnt... Så det finns inte så mycket att skriva om.. Jumjum och Nellie har fått konditions träning idag... Nej nu ska jag glo på tv, sov så gott alla söta..!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback