Tisdag

Igår när Staffan kom hem så åkte till först tills hans mormor och åt mat... Vi vart bjuda på potatis, brunsås och kött.. Och en massa grönt.. Det va riktigt gott.. Sen fick vi chocklad pudding med grädde.. De satte sig som en propp i magen.. Både jag och staffan vart riktigt mätta.. Sen for jag och Mio till veronica och lekte lite.. Mio lekte med Berry och jag och veronica satt och disskuterade människo mat, vad som är nyttigt och vad som är onyttigt.. Vi hade lite delade meningar, dock tror jag att båda har rätt fast vi har olika fakta.. haha.. Idag ska vi in och väga lille Mio, som inte är så liten längre.. Träna lite stå med honom och sen ska jag ut och köra ett drag weight pass med jumjum.. Sen tror jag det blir en ganska lugn dag...

Pratade med Suzzie igår, det finns då bra knäppa människor som lägger sig i allt.. Men stå på dig och gör som du vill, det brukar bli bäst då...

Sen vill jag TACKA lotta ännu en gång för den super fina designen på min blogg, vad skulle jag göra utan dig... !!

Nu ska jag ta och väcka staffan så vi kan ta och åka in till stan.. Kram på er alla söta.. Skriver mer sen..!


Postat av: Nicole

Kanon fint här inne!

Ser att du skrivit Nocole på min länk ;) Ha ha! Här ska vi med ut på ett dw pass snart.. Vad väger JumJum nu? Hur mycket drar han och hur långt?



2010-02-16 @ 12:57:30
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com
Postat av: Nanna

Åh, så fin din blogg är! Saknar dig massor!

KRAM!

2010-02-16 @ 14:24:26
Postat av: Nicole

Åhh Alfons väger nog oxå 32 kg, ska faktiskt väga honom imorgon för att se..



Men har du inte kvar JumJums blå sele? Vad har du nu då? Ok då drar han lite mer än va Alfons gör, men så har han tränat längre oxå :)

2010-02-16 @ 18:44:21
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com
Postat av: Sara

himla fint :D

Ska nog be Lotta om något jag med :)

2010-02-16 @ 23:21:02
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback