Söndag

Japp idag är det söndag, och som alla andra söndagar så är det WP träning på schemat.. =) SÅ vi packade in alla hundar i bilen och styrde mot västerås.. Och vi fick till och med sol idag.. =D Träningen va riktigt bra idag, en bra Drag weight runda där jumjum drog 37 kg och ibland 42 kg.. Min stora prins.. <3 Sen körde vi fokus och tekning träning.. Och shit vad duktig jumjum va idag, hade FULL fokus hela tiden.. Till och med så att han kom till mig när det kom en hund för att verkligen visa "MAMMA KOLLA JAG HAR FULL FOKUS".. Han är så gullig min prins.. <3

Sen efter träningen för vi till min kära mor och låtsasfar och firade dom som fyller år idag, så STORT GRATTIS mamma och Peter..!! Peter fick en skiva av oss och mamma en tröjja.. Jag tror dom vart glada.. haha.. Det vart lite fika och lite bus för Mio.. Sen for vi hemmåt och nu slappar vi i sängen... Hoppas ni har haft en bra helg allihoppa.. Kram på er ..


Postat av: Nicole

Aaah då ses vi ju då..

Ja hon är grymt duktig!

Då länkar jag :)

kram

2010-02-15 @ 11:37:21
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback