Onsdag

Japp onsdag igen då.. Förlåt för mitt långa uppbehåll.. Har bara kännts som att tiden bara rinner iväg.. Men men, nu tar vi nya tag igen och försöker få tillbaka blogglusten... Mio våran lille bamsebjörn växer så det knakar, ska ut och försöka ta kort på honom i morgon igen... Vi väger han fortfarande varje veckan och igår vgde han 24.5 kg.. SÅ nu börjar han bli stor kille.. =) Och han börjar få ett stort och fint huvud... Våran älskade Mastiff...

Jumjum knallar det på för, han älskar att leka med "lillebror" Mio.. Och just nu tränarvi för fullt inför Kick offen.. =) Nellie ska väl snart börja löpa, sen blir det att kastrera.. Veterinären sa att vi ska ta det mellan två löp.. SÅ vi väntar in det här och sen hamnar våran lille prinsessa under kniven.. Lite skrämmande, men det kommer bli skönt för killarna.. !!

Ikväll är det nya hundprogrammet på tv "Its the dog or me" eller nå liknande hette det.. Och vad jag såg förra veckan så vet jag inte vad jag ska tycka, det va ett okej program.. Inte helt i min smak, men okej...
Vad tyckte ni som såg programmet ??


Postat av: Sara

helt okej program faktiskt

2010-02-10 @ 22:21:57
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback