Måndag

Japp, då va det måndag igen.. Igår kväll kollade vi på film och hade det bara mysigt.. Även i morse.. Fick världens kram när staffan vaknade.. Och det finns inget bättre.. Dock vart ja tvungen att hoppa ifrån honom för annars har han som vana att somna om och komma försent till jobbet... Idag har det vart ganska lugnt hittils.. Va nyss ut med hundarna och lekte på åkern.. Dom jagade pinnar och lekte med varann alla tre.. Dom är så himla lyckliga när dom får leka lösa tillsammans.. Och då blir jag himla lycklig.. =) I morse ringde posten och frågade ifall jag skulle vara hemma, eller inte posten utan Lena, våran postkvinna.. Och det ska jag, så då ska hon komma förbi med 2? paket ... Japp, jag väntar bara ett paket så det lär väl visa sig vad det andra är för nått.. Det ena är iaf närmare 40kg hundmat.. Japp, det är vad hundarna äter på en månad.. Sen är det en varning för hunden skylt.. Hittar inte våran gammla.. =S

Nej nu ska jag kolla lite mer på sjunde himlen.. Ha det så gott allihoppa.. Kram


Postat av: Suzzie

Nya designen vart ju skitfin, bra jobbat av Lotta =)

Kramar <3

2010-02-16 @ 08:11:29
URL: http://armon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback