Lördag

Inatt skulle jag ha jobbat med Staffan, men jag hade så ont i lederna att jag stannade hemma och försökte sova.. Men det gick inte så bra det heller pga av att jag hade så ont.. =(( Nu i alla väder svningar så gör det så jäkla ont... Igår gjorde jag inte så mkt mer än vad jag skrev i bloggen..

Lilla Mio får numera bara gå i koppel ett tag, för det lilla busfröet bara stoppar allt han hittar i munnen.. Och inatt spydde han upp ben av ett dött djur.. Och det va så inte kul att hitta.. Och oron att det skulle vara nått kvar i magen på han.. Usch, dumma valp... Men han mår toppen och benet är uppet och äkligt.. Så nu blir det koppel tills han lärt sig att inte stoppa alla stenar, pinnar, döda djur osv i munnen...

Idag va vi över till Staffans mormor för att lämna deras bil som staffan lånade inatt när han körde tidningar.. Då vart vi bjudna på god mat och rolig läsning.. Staffans mormor har skrivit som en bok om sitt liv.. Jätte kul att läsa.. Allt hon har fått berättat för sig från födsel och allt hon minns.. Så nu har jag en Ide.. Men det hålls hemligt ett tag till..!!

Nu pratar jag med Hanna och måste vara lite mer social.. Kram på er alla söta..

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN HANNA...!!


Postat av: Hanna

Tack min käre vän

2010-02-13 @ 23:32:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback