Hej hallå..

Hej och hallå allihoppa som fortfarande tittar in ibland.. =) Här är allting bara fint.. Tänkte börja skriva lite mer här istället för på andra ställen.. Låter väl som en toppen ide ??

Dagen började iaf med en lite längre promenad med hundarna, vi gick en långpromenad där Nellie och Mio fick springa lösa och leka och jumjum fick gå med sin klövjeväska.. Promenaden var mycket uppskattad av alla tre.. När jag kom hem åt jag lite lassange som jag gjorde innan jag gick ut.. Sen startade jag städningen här hemma.. Har städat HELA köket idag.. Tänkte jag skulle ta ett rum om dagen fram till jul, och på julafton lär mitt hem skina.. haha.. Kanske lägger upp en bild på köket i morgon.. Ikväll tog jag en lite längre promenad och lekte med hundarna.. Sen hem och åt kvällsmat.. Jag har börjat ge hundarna blodpulver på maten dom dagar som dom är lite mer aktiva.. Och dom ÄLSKAR det.. !! Lite blodpulver med vatten och hundarna ylar efter maten typ.. haha..

Har massor att göra nu innan jul, städa, laga mat, fixa sista julklapparna, storhandla, träna hundarna osvosv...

I helgen var vi på Hundmässan (gammla stora stockholm).. Mio ställdes ut, han fick 1kv2kk.. Jag är verkligen skit nöjd.. Mio stog jätte fint, han travade jätte fint.. Ja han skötte sig exemplariskt helt enkelt..!! Sen stod vi i rasmontern för Engelsk Mastiff både på lördagen och söndagen.. Och det va jätte kul.. =) Det här är helt enkelt den bästa helgen på läääänge.. Mio skötte sig otroligt bra i montern, kramades med alla som ville kramas, pussades med alla, såg söt ut och va bara bäst helt enkelt..=P

Nej nu ska jag sova lite.. Kram på er alla söta..!!

Jag och Mio springer i ringen..!!


Håller på att ställa upp min vackra kille.. <3

Postat av: Nanna

Det låter ju toppen! Var köper man sånt? :)

2010-12-25 @ 16:39:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback