God fortsättning..

Sådär, då va julafton klar.. Vi har haft en helt fantastisk jul.. Först kvällen innan julafton så kom min lillasyster och hennes karl hit och spelade spel och hade mysigt.. Sen tidigt på julaftonsmorgon kom pappa och storebror hit och åt frukost med oss.. Skinka med senap, tomtegröt och en massa annat gott.. Efter frukosten så hade vi paketöppning och kramades massor.. Sedan åkte vi till Staffans föräldrar och fikade och bytte julklappar.. Och efter det for vi till mamma och alla mina syskon.. Där kollade vi på Kalle, åt julbord och bara mös hela kvällen.. Vi fick massa fina julklappar.. Vi är JÄTTE nöjda och hade en underbar jul...

Som förra året kommer jag skriva ned alla julklappar, om inte annat för min egen del ifall någonting glöms.. haha..

Jag och VI fick:
-Pressentkort på IKEA (vi)
-Pressentkort på Djurmagasinet
-Pengar (vi)
-Platt/lock tång
-Jätte fina Salt och Pepparkar.
-2 plädar från Chilli Store (vi)
-En "tavla" med ett ordspråk
-Våra initialer i träbockstäver (vi)
-2 Böcker, 1 tidning
-Oliv hudlotion, tvål och bodybutter
-Parfym med tillhörande två och bodylotion
-Julpynt (vi)
.Godis (vi)
Badankor (vi)

Fick säkerligen mer men för tillfället har jag hjärnstopp.. =(( Nu ska jag fortsätta packa för i morgon åker vi till sälen på semester.. Så vi blir borta i nästan 2 veckor...

Lillasyster och Daniel


JumJum är glad och förväntansfull på julaftonsmorgon..


Staffan, Daniel, Lina, Niklas och pappa vid frukosten..


Niklas fick första julklappen..!


Min älskade och jag..


Kärleken i mitt liv.. <3


Mio med en av sina julklappar.. =)


Daniel, Lillasyster Lina, Låtsassyster Emma, Staffan, Jag, Lillebror Jesper, Storebror Niklas och Låtsasbror Magnus.
ALLA syskon samlade på samma kort, det är nog första gången.. =)


Peter fick en fin skål som Jesper gjort HELT själv på keramikkursen..


Peter och Mamma visar upp en del av sina julklappar.. =)


Jesper med sitt stora paket, ett pingisbord.. =)

Postat av: Lenita

Hur går det med mini-skids åkandet =) jag bestämde mig för att utmana ödet och köpte ett par jag med =)) hihihihih kommer att döööööööööö =))trevlig semester =)

2010-12-30 @ 08:13:34
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej!



Allt bra med er?

Tävlingsplaner 2011?



Har haft blogguppehåll men tänktebörja igen, är nog på tiden, hehe...

2011-01-20 @ 20:41:45
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback