Söndag

Japp, klockan är dock några minuter över tolv nu när jag börjar skriva.. I helgen har vi haft fullt upp hela tiden.. =)

I lördags så va vi först ut till björnön med alla hundarna så dom skulle få bli lite trötta i skidbacken innan jag och staffan skulle på en kompis födelsedags fest.. Inte bara hundarna vart trötta, vi med.. Eftersom det är ett naturreservat så får hundarna inte springa lösa.. Så alla hade flexi koppel.. Men vi vart ändå tvunga att springa upp och ned i backen med hundarna.. haha..!! Sen så cyklade vi hem till kompisen som hade fest.. Och det va jätte trevligt..

Idag söndag har vi vart på WP träning.. Numera kommer jag starta Nellie för att förhoppningsvis tävla nästa år.. Vi får se hur det går, men hon har verkligen viljan.. Och är grymt duktig så jag tvivlar inte alls på henne.. Träningen idag va tung, men hon knatade på och va jätte duktig.. Vi avslutade med att hundarna fick gå upp för backen med kedjorna.. Och det va verkligen tungt.. Men Nellie klarade det och va SÅÅ duktig.. Sen tog jag kedjorna ner så hon fick gå av sig.. Sen vart det stresching och lite massage.. Nellie är HEL nöjd med dagen.. På WP träningen fick Mio följa med.. Mest för att springa och göra av med energi.. SÅ han och staffan lekte och gick bara brevid.. Mio åt lite rådjursskit och harpluttar.. SÅ även han är jätte nöjd.. hahahaha..

Ikväll tog jag jumjum och hans mamma ut på en inlines tur... Riktigt duktiga båda två.. Lite väl mycke drag i Ronya.. Men nu är hon oxå trött.. M kommer få hem en fin och vältränad hund.. haha...

Slänger in lite bilder oxå (obs mobil bilder)..

Nellie fick följa med mig ner på stan här omdagen.. Självklart ska min lilla prinsessa ha en mjukglass.. =)


Mio la sig på staffans plats häromdagen, med huvdet på kudden och började snaka.. Min fina Mastiff.. <3


Nellie idag när vi tränade..


Postat av: Hanna

skulle skriva häromdan men då gick det inte så jag hoppas detta kommer fram.

Vilka super mysiga bilder, kul att få se nellie lite, lilla pluppan!

Och söta mio, haha han tar för sig han :D !

Och nellie är jätteduktig!

Hoppas ni kan röntga henne snart så hon får börja tävla ! :D hon skulle bli suuuuuuper!



Puss på er alla

2010-08-05 @ 13:04:16
URL: http://ettvardagsliv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback