Söndag

Japp, om två timmar beger vi oss mot Eskilstuna och ska ställa ut Mio.. Kommer bli en riktigt rolig dag tror..
Igår så va jag och köpte en USB sladd till telefonen.. Så nu blir det att uppdatera bloggen med lite mobil bilder från den senaste tiden.. Igår va vi och åt hos min mamma.. Grillat.. =) Mumms, det va jätte gott och jätte trevligt.. Efter maten spelade vi lite Yatzy, och jag vann nog inte en enda gång.. =( Tror staffan vann nån gång..
Min prinsessa äter glass

Uttråkad Mio väntar på Bussen med mig.. =)


Mio nere på Stan, vi tog en titt vid fontänen..


Det fick bli 2 bilder på mio bio bus.. Uppdaterar nog lite senare om hur det har gått idag..
Kram på er alla söta..


Postat av: Jennie

åh, om jag vetat att du skulle till eskilstuna kunde vi ha trffats ju! jag var också där. ställde dock inte ut rocky, utan var där och tittade på när hans syskon ställdes ut. men han fick följa med endå och miljötränas lite =)

2010-08-23 @ 18:32:08
URL: http://fancyrocker.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Oj va han växer lille Mio...! =O



Ringer nog Dig idag, tror vi behöver prata lite.



KRAMAR <3

2010-08-24 @ 14:14:43
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: tessan

Oj säger som Suzzie, vad Mio växt!!!

Tänk såhär efter regn kommer solsken!! Håll huvudet högt och strunta i vad folk snackar, huvudsaken är att man vet själv vad som är sant eller inte.

Kram på er!



//Tessan

2010-08-27 @ 14:40:58
URL: http://tdristig.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback