åhh

Dum dumma Mastiff.. Har massa med filmer och bilder som jag vill lägga upp här i bloggen på hundarna.. Men min älskade busiga Mastiff har ätit upp min USB sladd.. =(( Så här kommer en kort uppdatering om vad jag har haft för mig i veckan..

I onsdags så cyklade jag och Nellie till grusgropen utanför stan, det är 5 km dit.. Så det vart en mil tur och retur.. Och hon sprang lös hela tiden.. Min duktiga lilla tjej.. I grusgropen lekte hon och simmade massor.. DÄr har jag flera filmer på henne.. Men dom kommer upp när jag fått staffans usb sladd.. (hittar den inte suck)

Och i Torsdags så träffade jag en kompis på stan.. Hade med mig Mio som fick knata runt med oss.. Vi fikade på ett cafe och alla va så imponerade över Mio.. Hur stor han är och lugn.. Och jag är så stolt över min bamsebjörn. =)På bussen påväg hem så säger busschauffören lite snäsigt "Ska den där med sitter du lääängst bak," och så pekade hon på Mio.. Bussen va full så det var bara att tränga sig förbi alla och trycka in oss längst bak.. Där Mio i övrigt knappt fick plats, så vi kom knappt av bussen..SUCK...!!

Varje kväll har jag vart ute och åkt inlines med Jumjum och Ronya som vi är hundvakt åt.. Och det går jätte bra det med.. !! Slänger upp de få bilderna jag tagit med kameran.. För nu ska jag sova..

Godnatt på er alla söta som läser..

Fin Finaste Ronya..


En super trött Mastiff kille.


Jumjum har fräsigaste sov stilen.. haha..!!


Ronya, Mio, Nellie och jumjum..!


Postat av: Josse

Guuud det synns verkligen att Ronya är Divas mamma.. =) Såå fina tjejer!!!

2010-08-07 @ 14:24:20
URL: http://jossepedersen.blogg.se/
Postat av: Hanna

dumma busschafförer!

hatar dom, dom ska alltid vara så konstiga, samma med folk som stirrar som fan när man har hunden på bussen, som dom är äckliga eller något :S.

Vilka mysiga bilder du har lagt upp, jättefin på alla 4 <3

Saknar er super mycket.

Puss från oss!!!

2010-08-07 @ 22:14:39
URL: http://ettvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Hanna

förresten madde.. Vilken skiiiiiiiita snygg vägg ni har !

Var inte så som jag hade trott, tänkte på en helt annan men denna som du har var myyyycket snyggare, nu e jag avis!!!



Pussar

2010-08-08 @ 13:24:43
Postat av: Nanna

Vilka underbara bilder! Jag saknar dig så, kan vi komma och hälsa på över en helg i höst? :)

Kram!!!

2010-08-08 @ 19:20:20
URL: http://lyckanollsexnollatta.wordpress.com
Postat av: Suzzie

Vilka underbara bilder på underbara hundar <3 Saknar er i MASSOR, känns som det var ÅR sen vi träffades =(



KRAMAR

2010-08-10 @ 09:04:37
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jättefina bilder ^^ Vovvarna är så fina allihopa!



Kramar

2010-08-14 @ 15:01:19
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback