sådär

Då har dagen gått då, sitter i soffan och pratar i tele med underbara Suzzie...! Jag har nog lyckats med det jag ska göra idag.. Så jag är nöjd med dagen, pratade en stund med min snöflinga Bodil idag och Suzzie med lite tidigare...! Sen gick jag ut och drog lite med Nellie, JumJum och Sigge.. Alla tre drog på fint och det vart en längre promenad med lättare vikter.. Sen direkt efter tog vi en prommis så dom fick rasta av sig lite granna..! Sen vart det hem och plugga lite och laga lite mat.. När staffan kom hem åt vi mat, staffan tog en prommis med Sigge sen åkte vi in till Sala.. Jag skulle ha WP träning och staffan hockey träning..

Jag va inne en timma innan träningen så jag gick en promenad med hundarna och sen tränade jag lydnad med Nellie.. Fria följer sitter rätt bra nu.. =) Hon gick bra nästan hela tiden, måste träna helt om svängar eller vad man kallar det.. Sen körde vi läggande under gång, och det gick sådär.. Måste ta i med rösten och ibland ge dubbel komando.. Men det e bara köra vidare.. Sen körde vi inkallning med läggande och det gick som läggande under gång.. Min lilla skrutta.. Sen vart det DW i spåret med jumjum och Magda.. Magda är verkligen en helt ny hund, hon pinade på nästan hela spåret med 10 kg.. Inga som helst problem.. Brevid henne gick nellie och pussades emellan åt.. Och innan träningen så ville damerna leka, men jag hade händerna fulla så det gick inte idag. =( Jumjum skötte sig utmärkt och jag är jätte nöjd... (Magda är en hund i gruppen).. Sen fick magda köra lite vagn och det gick som vanligt jätte bra. Hon har verkligen visat fram fötterna nu och jag tror ni kommer få många fina tävlingsår med henne.. =)

När vi kom hem stod det två polisbilar vid vår uppfart, varav ena va en hundpatrull.. Nyfikna jag håller på att dö av nyfikenhet ju. Men antar att jag fåt vänta tills onsdag innan jag får veta nått.. Då lär det nog stå i tidningen.. Nu ska jag plugga lite mer, sen kolla lite på tv.. Skriver mer i morgon..!! Kram på er alla söta..



Postat av: Sally

antar att ej hört ngt om sigge:(

2009-09-29 @ 10:13:58
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Suzzie

VA, sitter Du och skriver när jag är i luren, inte undra på att Du svara när jag pratade om de rosa elefanterna ;o)



Nej då, bara skoja! Fått veta vad som hände på er uppfart igår?? KRAM på min underbaraste Madde <3

2009-09-29 @ 14:29:31
URL: http://armon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback