Ny dag, nya tag..

Japp, försov mig i morse, men inte så illa att jag kom försent.. Försov mig så jag inte hann sminka mig eller äta frukost, utan hundarna fick sin promenad och sen mat, sen vart det till att springa till bussen.. hehe.. Trött som få va jag.. Men det va verkligen värt att få sova lite extra, för jag har vart pigg hela dagen..! =)

När jag kom hem så kom staffan in till stan och mötte mig med hundarna, deras selar och kedjor.. Så mötte jag och hundarna upp Veronica i spåret, jumjum och Nellie fick dra kedjor runt elljus spåret och det gjorde dom fin fint.. Mina duktiga änglar.. Även Raisho fick prova dra, och han va JÄTTE duktig.. Jag vart väldigt imponerad över killen.. Helt oberörd gick han med sina 5 kg..!! Jag kan ju säga att det gick bra mycket bättre än förväntat..! Sen fick han prova 10 kg och det vart ingen skillnad.. Han bara gick på som ingenting.. Så nu jäklar ska Veronica med och träna..!! Nu finns det ingen återvändo.. haha

Väl hemma igen (20.00) så vart det att diska, ge hundarna mat och nu slö kollar jag lite på efterlyst och skriver blogg.. Nu ska jag umgås lite med min älskade fästman.. <3
Ha det så bra allihoppa.. !


Postat av: Sara

mysdag..

oops försova sig e aldrig bra men du hann iaf:)1

2009-09-30 @ 22:04:33
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja det var roligt att gå med er idag och träna lite. Kul att Raicho fick pröva. Ja nu får vi följa med och träna. Men trött blev han, åt för två och har bara sovit och fisit. Dina vovvar är så duktiga ni är mina förebilder. Hoppas du vaknar i tid imorgon nu då, inte roligt att stressa. Hihi! Kolla på mig och hur ofta jag kommer i tid ;)

2009-09-30 @ 23:59:03
Postat av: Nanna

Asta vill också prova hälsar hon ;D

2009-10-01 @ 19:50:15
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback