ny blogg då..

Nu blogg nu pga av att den andra strulade så himla mkt.. Så nu ska jag fortsätta min trevliga bloggning..

Kan ju göra en liten pressentation av mig själv då.. Jag är 21år och pluggar för tillfället (dock bara till december).. Jag har två helt underbara hundar som jag tränar och tävlar med i Weight Pull.. Tränar även lydnad, spår och freestyle med dom.. Men har inte hunnit tävlat i det ännu, om jag någosin kommer det.. Men vill iaf  få mod till att tävla i Lydnad.. Annar så läser jag mkt om hundar, träning, anatomi, kost osv.. Eller så finner ni mig bakom kameran..!

Hundarna:
Jumjum är en 3,5 årig Pitbull blandras.. Han tränar och tävlar jag flitigt med.. Han är en toppen hund att träna och har allt jag önskat mig i en träningskompis.. !! Den ultimata träningshunden helt enkelt..! Han otroligt social mot familjen, dock väldigt osocial mot främlingar...

Nellie är en renrasig American Staffordshire Terrier tik på 2 år.. Hon kör jag mest lydnad och spår med... Och det funkar sådär, hon är inte så mkt driv och motivation till att träna.. Lite mer av en soffpotatis.. hehe.. Men hon e ganska söt ändå.. haha.. Hon är godheten själv och älskar alla hon träffar, människor och hundar, katter och andra djur..!! Allting är värt att älskas tycker hon.. Skriver mera i morgon..


Nu ska jag kolla på komisarien och havet..!! Superbra filmer som går på Tv.. =)


Postat av: B

Hallåj!

Kul med en ny blogg Madde, men va tycker Staffman om att den är ROSA? skrattar

Ja, skulle vara kul med lite bilder faktiskt! :D (säger hon som sist uppdaterade bloggen så människan uppfann elden.. eller nått sånt!)

Kram på dig din sötnos!

/B

2009-09-27 @ 23:22:35
URL: http://drakhufvud.se
Postat av: Sara

Kul med ny sida :)

Inlagd bland länkarna

2009-09-28 @ 09:18:02
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback