Torsdag..

Idag fick vi sluta tidigare, så jag och Ida satte och på bussen hem så ringde jag min underbara mamma och frågade ifall hon ville skjussa hem mig från sala idag.. Och det gick bra, tusen tack mamma. Du är underbar..!!! När jag kom hem så vart det tända en brasa, ta en prommis med hundarna och fixa med hundmaten som idag, jag ska nämligen prova ny mat på Nellie.. Hört att den är jätte bra.. =) Så fick vi olewo morötterna till hundarna och laxoljan.. Så nu är förådet fullt igen.. =) Känns skönt.. En maskin med tvätt har ju hunnit med oxå, effektiva madde idag..

Nu sitter jag och väntar på att min kusin ska komma med deras hund som vi ska passa tills lördag.. =) Ska bli jätte kul att få lära känna honom bättre, och sen i början på december ska vi ha honom i 2 veckor.. Han är en otrolig skönhet.. Och är lite lik jumjum i tempramentet, så det e inte svårt att älska honom.. =) Tänkte försöka få ett foto på honom sen så kan jag visa er som läser vilken skönhet han är.. !! Nej nu kommer dom snart.. Skriver mer ikväll.. Kram på er alla.. =)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback