Tisdag...

Ännu en dag i skolan.. Kul som vanligt, men satan vad mkt vi har att göra nu.. Men men.. Det handlar ju bara om 8 veckor till så det ska vi nog stå ut med.. Idag så lunchade jag med storebror...!! Har verkligen saknat dig, så det här måste vi göra om lite oftare.. Gott och ruskigt trevligt.. =) Sen fick han följa med mig och shoppa lite, det vart en snygg skjorta som han va med och valde.. Sen vart det till att springa tillbaka till skolan.. Efter skolan gick jag , Lovisa och Ida på Gina och tittade.. Jag köpte ett par mörka jeans leggings.. Skit snyggt, får se ifall jag har det i morgon.. =) I morgon hoppas jag kläderna jag beställt kommer, 2 par jeans, ett par jeans leggings och en till skjorta.. =D Tror det blir skit snyggt.. Ja, jag vet att det blir mkt kläder nu.. Men min garderob börjar tryna bort, snart ekar det i den.. haha.. Så det va verkligen behövligt med lite jeans.. =)

Idag har hundarna fått vilat, jag har pluggat och kollat på desperates housewifes.. Åhhh vad jag älskar den serien.. =) Sen kom staffan hem och han fick kolla mina nya kläder, och han gillade det.. Kul kul... Nej nu måste jag plugga lite till.. I morgon ska vi ha möte med projekt gruppen på Schellins konditori, vi ska ta en frukost där och fixa med våra två projekt.. Kalas... =)

Kram på er alla söta.. =)


Postat av: Suzzie

Du är ju värd nya kläder =) <3

2009-10-07 @ 09:10:53
URL: http://armon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback