Tisdag

Idag gick jag upp i skaplig tid för att kolla på Maja i min klass som va på Tv.. Sen har det vart plugga till tentan idag..  Sen for vi till Staffans mormor och morfar och tog en fika.. Trevligt och gott.. hehe.. Hon bjöd på typ lussebullar.. Svin gott, varma och helt saftiga.. SMARRIGT.. Sen vart det hem och plugga lite till.. Och när jag pluggat lite så vart det ut och träna med hundarna.. !!

Dom va verkligen jätte duktiga idag.. =D Jumjum fick dra 20 kg och Nellie 15 kg.. Eftersom det va lite lättare vikter så fick dom dra lite längre.. Det va nemas problemas för båda hundarna..!! Riktigt duktiga mina guldklimpar.. Efter träningen gick vi på en promenad så dom skulle få gå av sig och rasta lite...!! Och efter det har dom sovit när jag förstökt att plugga igen...

I Söndags glömde jag skriva att jag fått en massa pressenter av min älskade mor..!! I fredags när vi kom dit så hade hon en pressent till mig, 4 par trosor från New Body.. Riktigt bra kvalite och sköna är dom oxå.. Det fick jag för att hon "bara ville köpa en pressent till mig och syskonen".. Så sött..!! Och i Söndags fick jag ett armband av henne, ett SNÖ of sweden armband.. Riktigt fint, och detta fick jag för att jag satt barn och hundvakt..!! TUSEN TACK MAMMA.... Du är bara för go...!! ÄLSKAR armbandet och trosorna är riktigt sköna....!!

Just nu är jag JÄTTE glad... Fick glada nyheter ikväll, vissa vet vad jag menar, andra inte.. Men tro mig, snart avslöjar jag vad det är..=) hihi...!!


Postat av: Anonym

Vilken snäll mor du har!

Vad roligt att hundarna är i topptrim.

Och alltid skoj med roliga nyheter ;)

Kram på du!

2009-10-20 @ 19:43:06
Postat av: Veronica

Vilken snäll mor du har!

Vad roligt att hundarna är i topptrim.

Och alltid skoj med roliga nyheter ;)

Kram på du!



2009-10-20 @ 19:44:21
Postat av: Sara

tell me when you're ready :)

2009-10-20 @ 21:35:58
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Nanna

Åh, vilka underbara presenter! Så kul när man får sånt man verkligen tycker om :)



Spännande, jag blir nyfiken! :D

Kram!

2009-10-21 @ 00:13:34
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Vart så jäkla glad igår, nästan så det känns som det är vi som väntar på det goda, hihi! Men det är väl så, delad glädje är dubbel glädje!!



Förresten, har ju gjort en tjälknöl inatt, med nytt recept. Provsmakade nyss, och funderar på om vi ska göra en sån i helgen, om Staffan kan me ingredienserna vill säga, men det tror jag. Tjälknöl med potatisgratäng...!



KRAMAR i massor! <3

2009-10-21 @ 07:51:34
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: lina

alltså kommer jag också få presenter?!! bäst för henne det! höhööh

2009-10-21 @ 08:09:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback