Tisdag

Då har man avklarat ännu ett avsnitt av Desperate Housewife.. Klockrent som vanligt... Jag verkligen älskar den serien.. Skulle inte klara mig utan den.. =)

Vill tacka alla underbara som komenterar, det är verkligen jätte kul att få komentarer.. Jag jobbar på att bli bättre på att själv komenterar, och jag tycker nog att jag blivit lite bättre.. =)

Förlåt att jag ej skrivit på ett tag, men jag har haft fullt upp med skolan, WP-träningarna, annan träning av hundarna och såklart att umgås med min andra hälft... Staffan såklart... Träningen med hundarna går jätte bra och jumjum e nog i sin finaste form just nu..!! Matte är överlycklig, Nellie är lite rund efter löpet.. Men vi jobbar på att få bort överflödet.. haha...

I Lördags va M och M här med barnen och kollade på fotboll och var sociala.. Verkligen skit trevligt.. =) Det va ju så länge sen vi sågs sist.. Har saknar er massor..

I Sändags så va jag hos Veronica och grattade hennes dotter som fyllde år. Tiden går så himla snabbt.. Vi fikade, lekte och snackade.. Mycket trevligt det med.. Hinner ju inte med att umgås med folk just nu.. Lite tight, men jag försöker så gott jag kan.. Saknar alla mina vänner otroligt mycket..!! Bara så ni vet tänker jag på er massor..!!

Pratade med C på telefonen igår, och det verkar som JÄTTE bra nyheter.. Säger inte vad eller så, men jag kan ju avslöja att det förmodligen blir tillökning i familjen i December... Så håll tummarna för oss nu..!! Suzzie, du vet nog vad jag menar.. =))) =))

Nu ska jag sova lite.. Men ni har iaf fått en kort uppdatering nu, skriver mer i morgon..!! Kram på er alla söta..


Postat av: lillasyster

OOOOOMG! vi har så mycket att prata om, det kliar i hela min kropp av nyfikenhet!!!! EN FAMILJEMEDLEM? snabbgraviditet? en hund? en hundbäbis? en nelliebäbis? en katt? ännu en dammråtta? vad har du för planer?! Jag ringer dig senare ikväll så får du berätta. Annars tror jag att jag dör! Älskar dig syster<3

2009-10-14 @ 13:15:19
Postat av: Suzzie

Jag vet PRECIS vad Du syftar på så här håller vi tummarna stenhårt!!!! =D KRAMAR

2009-10-14 @ 15:12:26
URL: http://armon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback