söndag

Så, då va det söndag igen.. Och helgen har flygit iväg med en himla fart tycker jag.. Igår när Jesper hade laht sig så tog jag och staffan ett bubbel bad.. Verkligen jätte mysigt.. Vi släkte ned i badrummet så bara ljuset från badkaret (dom har disco ljus i badkaret när man bubblar), satte på musik och sen rådde vi bara om varann... Gu så jag saknar badkar... När vi båda två såg ut som pensionärer, skrynkliga så gick vi upp, jag pratade en stund med Melina och staffan kollade på Barcelona matchen...

Idag gick jag och hundarna upp ganska tidigt, dock va Jesper redan uppe.. hehe... Jag gick ut med hundarna sen vart det frukost... Och sen bar det iväg på WP träning.. Idag va det en riktigt bra träning och jumjum är bättre än någonsin... Är så himla stolt över jumjum... Jesper fick träna Nellie och det gick jätte bra det med.. Tråkigt nog så hade jag inte med kameran.. =(( Jajaj.. Nu sitter jag i soffan och slappar.. Skriver kanske mer ikväll.. Kram på er alla söta..


Postat av: lina

åh jag saknar dig så det gör ont, :( min fina syster! längtar så himla mycket tills jag får pussa och krama på dig och vovvarna.

2009-10-20 @ 08:57:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback