ont...

Vaknade i lagom tid i morse, gick upp och hade världens magknip.. Men tänkte att det blir nog bättre så jag smikade mig, försökte stoppa i mig en macka sen tog jag en sväng med hundarna.. Men det vart inte bättre, va som att någon satt en kniv i magen på mig.. =/ Ringde och sjukanmälde mig, tråkigt.. =*( Mitt på dagen så försvann magknipen, och jag fick min mens.. Ja, det berodde på mensen.. Och nu har jag mensvärk.. SUCK...!

Tog iaf en långpromenad med hundarna på eftermiddagen... Vi gick till ett ställe där alla tre fick springa lösa och leka.. Det va verkligen uppskattat av herrarna som inte är lösa allt för ofta.. =) Dom lekte, jagade varann och hade dragkamp med en pinne.. hehe .. Sötnosar.. Sen påväg hemmåt så skulle jag gå över några åkrar för att gå en väg jag tänkt prova länge men inte gjort pga av att bonden har odlat på dom åkrarna.. Sagt och gjort började vi knata över den första stubbåkern, och där mötte vi 2 rådjur..  Nellie och Sigge vart galna och ville jaga dom, och jumjum skötte sig som alltid.. Vi knatade vidare och mötte 2 nya rådjur.. ! Rätt fina djur faktis.. Nåja, efter kanske 15 minuters knatande på stubbåkrar så kom vi fram till att vi gått för långt.. Vi skulle nämligen över en å.. Och vi hade missade stocken som ligger så man kan gå över.. Så vi knatade tillbaka..! På andra sidan ån va gräset så högt att det kittlade mig på kinderna, jag vart nojjig eftersom jag inte såg marken.. Det kunde ju faktis vart orm eller andra djur på marken.. Jag knatade rakt in i ett träsk utan att se det, blöt och svettig var jag.. Och 2 timmar senare va vi hemma jag och hundarna, blöta och svettiga.. Hundarna är iaf jätte trötta och glada..

Här kommer lite bilder från prommisen..
Först ut är Sigge..


Sigge och jumjum leker..




Sigge leker med pinnen..!!


Postat av: Nanna

Underbara bilder!

Hoppas allt går bra idag :)

Kram!

2009-10-03 @ 13:19:27
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback