Lördag

Sitter hemma hos mamma just nu.. Lillebror leker med hundarna och jag har nys klippt klorna på alla 4.. Alltså har jag klippt 16 tassar idag.. Duktiga jag... haha.. För inte så länge sen va vi ut på en runda med alla hundarna, Nellie och Molly fick leka lösa på gärdena..!! Dom andra två fick snällt gå i koppel.. Mamma e på kryssning så jag hundvakt och barnvakt..

Igår va jag hos Daniel med Veronica och drack lite vin och hade det skit trevligt.. =) Tusen tack för en kalas kväll.. Nej nu ska jag träna lite hundar.. Skriver kanske mer sen.. Kram på er alla söta..


Postat av: Suzzie

Du är modig Du som törs passa två pudlar, hihi!



Saknar er i massor också! Per har stora planer för Staffan vill jag lova bara efterjakten drar igång...! KRAMAR <3

2009-10-18 @ 11:11:52
URL: http://armon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback