......

Tusen Tack Lotta.. =)
Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är för min nya layout på bloggen, den e grymt fint, och jag är verkligen jätte nöjg.. =D Ni finner hennes blogg nere till höger "Design by" eller under länkar "lottas blogg"..

Idag har jag haft fullt upp, vill verkligen ha lite fler timmar på dygnet, min dag såg ut såhär..

-Åka till Möller och prata om praktiken..
-Arbetsförmedligen och lämna ett papper
-Fylla på busskortet..
-Handla
-Skicka papprena till sten


Allt detta är gjort och jag e nöjd, nu ska jag bara läsa lite sen ska jag sova.. =))
Idag har jag gjort sessongens första brasa inne, och det e verkligen skit mysigt nu.. =) Sen har jag haft massa levande ljus.. Mysfaktos 10 här hemma.. =D Annars har jag inte gjort så mycket här hemma.. Ska läsa lite nu, skriver mer i morgon.. Kram på er alla söta..  


Postat av: Lotta

Det var så lite!

Kul att du är så nöjd! :D

2009-10-05 @ 22:17:53
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Ja, nog är Lotta duktig allt =)

Sidan blev verkligen fin! =)



Kram vännen min!

2009-10-06 @ 07:28:47
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Nanna

Superfint! :D

2009-10-06 @ 08:45:59
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/
Postat av: ella

Hej hej..



Vi pratades vid i telefon för ett par veckor sedan, ville bara tacka för hjälpen än en gång med råd & träningstips =)



Kul att läsa att det gått bra för er på tävlingar & kul att se bilder på era hundar, såå fina =)



Ha det bra & lycka till i fortsättningen =)

2009-10-06 @ 18:16:00
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej hej! Jätte fin blogg. Och måste bara säga åter igen det jag alltid tjatar om, du är så himla duktig på att fota dina vackra hundar! Gillar att kolla på dina bilder. Man blir så glad då. Vi får ta en foto dag någon gång när solen skiner, och försöka få lite levande kort på trollet mitt och vovvarna. Vi kan jaga dem med varsin kamera... Få se om det funkar. Hihi!

2009-10-06 @ 21:15:36
Postat av: laajna (syster)

superfin blogg till superfin syster :) saknar dig! Pussa hundarna ifrån mig, och ge staffan en kram också! hihi

2009-10-06 @ 21:27:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback