Ekonomi

Idag har vi haft ekonomi hela dagen.. Och trot eller ej, men jag fixade det galant, och fattade till och med läraren.. haha.. Ja som ni kanske förstår är jag värdelös på matte... Ja hela dagen satt vi och räknade matte, inkomster, intäckter, utgifter, osv osv.. hahaha.. Någonting har jag iaf lärt mig.. =)

Efter skolan begav jag mig till Nanna och barnen... Vi började med en tripp till lekparken.. Lekte massor med barnen, dom åkte rutshekana och lekte i sanden.. Sötisarna..! Sen gick vi hemmåt och åt god mat, badade barnen sen vart det massa bus i soffan.. Mår så bra med barnen..! Dom är så himla goa och glada jämt..!

Nu ska jag sova.. Kram på er alla..!


Postat av: Nanna

Och vi mår så bra när du är här!

Så kul när båda stod i badkaret och ville att du skulle lyfta upp dem :P Haha:D

2009-10-02 @ 11:53:31
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hejsan!

Sussie nämnde förut idag att du var intresserad av en ny bloggdesign? :) Tror hon menade dig iaf ;P



Är du intresserad kan du ju adda mig på msn, [email protected], så snackar vi mer om saken där! :)



Mvh Lotta

2009-10-02 @ 17:19:20
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback