Onsdag

Ojj vad jag är dålig på att uppdatera just nu, men livet är FULLT kanske man kan kalla det.. haha.. Praktik på dagarna, sen hem och träna hundarna, ha WP träningar och allt annat.. Den här veckan har jag inte kommit hem förrns vid 20-21 tiden varje dag..!! Hektiskt, ja lite grann.. Men faktum är att jag trivs... Och bara tanken på att skolan snart är slut får mig att bli tårögd.. =(

Ska göra en liten snabbuppdatering tänkte jag iaf.. haha...

Helgen:
I fredags vart det först att gratta svärfar, gubben (förlåt hihi) har ju fyllt år.. Men du ser ju fortfarande ut som 25 så vem klagar.. haha... Efter det for vi mot Suzzie och Per för att spendera hela helgen där.. Skitmysigt, trivs verkligen med dom... Och naturen där dom bor, det är som att åka på spa.. Ja, jag skulle kunna flytta dit någon gång i framtiden.. Underbart ställe.. Suzzie och jag gick till kvarna både på lördag förmiddagen söndag förmiddagen.. På lördagen när vi va påväg hem ringer en glad per och berättar att en viss tysk jaktterrier driver rådjur.. Gissa om jag och Suzzie vart glada.. Så då vart det hem och vänta in gubbarna.. Vi firade det med att äta en SUPER DUPER god Tjälknöl som Suzzie gjorde med potatis, champinjonsås och rödavinbärsgele.. Det va verkligen skit gott, så det tänker jag bjuda min vackra mamma på snart hade jag tänkt.. =D
På söndagen när killarna jagat klart och vi promenerat klart så for vi till borlänge och shoppade lite.. För min del vart det en biabädd till hundarna, största modellen.. Alltså 100x120cm.. Och lite ben till voffarna oxå...

Praktiken:
Går super bra.. Jag trivs verkligen jätte bra och jag får vara med och sälja bilar.. Det e jätte kul.. =) Jag pratiserar på MÖLLER bil i Sala.. Och där skulle jag kunna tänka mig jobba, trevligaste personalen, bästa bilarna och helt okej arbetstider... Passar mig alldeles perfekt.. haha..

Igår va jag och staffan och shoppa, tänkte visa det i bilder så bloggen blir lite roligare.. =)

Jackan jag köpte:
 

Biabädden jag köpte (fast min e svart):


Boken "Ledarskap med Cesar av Cesar Milla"


Björk and Berries bodybutter med smultron doft.. =)





Postat av: Suzzie

Du verkar ha haft en trevlig helg, hihi! Tysken ja, det värmde verkligen i hjärtat! Tänk om de hade kunnat haft honom nu i helgen också...!



KUL att trivs så bra, härligt värre! Kramar <3

2009-10-29 @ 09:03:34
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Nanna

Åh, vilken snygg jacka!

Hoppas vi ses snart :)

Saknar dig! Kram!

2009-10-29 @ 20:05:01
Postat av: Sara

assnygg jacka

2009-10-30 @ 18:58:27
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback